Det finns A-film och det finns B-film

En av mina favorit B-filmer är "Titta, han snackar".
Som den geek jag är laddade jag min video igår kväll när den visades och bandade för att kunna se idag.
Jag försöker komma på när jag såg den senast.
Tror det var ett barnkalas.
I så fall kan jag inte ha hajat inledningsscenerna...
Jag tänkte att jag skulle somna gott till den filmen.
Istället satt jag och småguppade av skratt och mumsade upp plockgodiset jag köpte förra torsdagen.
När jag läste film så var det flera av mina kursare som ljög ihop långa historier om hur de BARA inporterade polska relationsdramer.
Om hur de åkte till Berlin BARA för att gå på filmfestivaler för tyska transvestit-tragedier.
Om hur de BARA lade sina pengar på samlarboxar med Franska nya vågen.

Skoja inte att de tyckte att jag var en fåntratt när jag sa att jag älskade Tillbaka till framtiden II...
Who gives a shit! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0