Home and away

75483-11

Jaha, då var man hemma igen då.
Vet inte om man skall skratta eller gråta...
Helgen har varit toppen. Bästa på länge kanske.
Länge sedan jag skrattat så mycket. Förmodligen inte sedan senaste gången vi sågs.
Tendenser åt Barcelona-stämning, men så roligt som vi hade den gången får man nog bara en gång i livet.
Fredagen började fint med en fika på stan ihop med Josse. Sedan hem till Maria och störa henne och hennes kursare i tentaplugget. Vet inte om vi tänkte gå ut den kvällen, men vi nöjde oss gott med att göra slut på tre liter vin och sedan gå lös på spriten. Konstigt vad det låter smarrigt med fulvodka och avslagen fanta när klockan börjar bli en del...
På lördagen gjorde jag och Josse stan ordentligt.
Josse fick tag i en schysst klänning och en finfin topp. Jag letade efter en särskild klänning, men fick nöja mig med att åka hem utan den. Istället blev det en himmelskt fin röd tubtopp som jag redan älskar.
Köpte hem middagsmat, Maria fixade vinet och sedan käkade vi smaskigt och sippade vitt vin. Stina kom över och vi gick till Noon och Skål. Några Mojitos senare hade jag ont i halsen av allt skrattande, en kille som kallade sig Musslan hade fått hela sin öl full av mynta och läpparna fulla av Josses lipgloss. Tror inte att rött var hans färg, för det såg inte klokt ut. Men vi hade skitroligt.

Ingen baksmälla att tala om på söndagen, hur det nu gick till. Maria har tenta på torsdag, så jag och Josse fick klara oss utan henne. Sara kom över med glass som vi käkade på balkongen innan vi kom på att det var alldeles för varmt för att stanna inne. Vi gick till Kungsparken och la oss där tills himlen var svart av moln och magarna kurrade. Hamburgare, pommes och en läsk senare var vi rätt nöjda, gick hem och såg på Closer och upptäckte att det var dags för söndagsmiddag med Fredrik och Maria. Jag var redan fylld till bredden av hamburgare, men tryckte ned en bit ändå. Lyckligtvis var det trerätters... :/

Ville inte riktigt åka hem i morse. Saknar tjejerna.
Längtar tillbaka.
Mina tjejer är verkligen bäst...

Kommentarer
Postat av: Julie

Oh, låter som du har haft det hur kul som helst! Hoppas du knäppte många bilder som du kan visas sen när jag kommer tillbaka! : ) Ciao bella

2006-06-06 @ 11:50:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0