Kärlek

Igår gick jag runt och var ledsen för den spolierade helgen med M.
Jag sken upp ordentligt när han ringde igår eftermiddag, men anande inte att det var dåliga nyheter på gång. För mig kändes det så viktigt att vi skulle hinna ses ordentligt med tanke på vad som hände förra helgen. Vi behöver få umgås, prata och få allt som vanligt igen. Av den anledningen, och den mest uppenbara såklart, blev jag ganska ledsen över att vi knappt skulle hinna yttra två ord till varandra den här helgen.

För en stund sedan ringde han igen. Efter att vi hade pratat igår gick det upp för honom hur viktig den här helgen var, dels för mig och dels för oss. Han har ändrat sina planer och nu finns det ordentligt med tid för oss att göra allt det vi hade tänkt i helgen. Någonstans hoppades jag ju på att han skulle göra så, men jag vågade nog ändå inte tro att han skulle det. 

Gudars, vad jag älskar den där killen...

Kommentarer
Postat av: Toker

Kul att se att han anstränger sig för er skull :)
Hoppas det går bra
Kram!

2006-06-30 @ 10:43:31
URL: http://toker.blogg.se
Postat av: Elin

Toker: Thanks, det tycker jag också! :)

2006-06-30 @ 16:22:52
URL: http://ontherocks.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0