Läna och lammköttet

Har en uppgift från en av terminens sista kurser släpande och är snart klar med den.
Har lagt på ett kol eftersom Läna och henns lammkött är på väg till Uppsala i detta nu för att glo på fussball med mig nere på en irländks pub i stan.
Börjar bli lite nervös inför matchen.
Det blir jag alltid när det är landskamp.
Dessutom har jag svårt att greppa att jag kommer att se nästa match på plats.
I tidningen Journalisten hade de i denna veckas nummer en panoramabild på Olympiastadion i Berlin.
Den hade effekt på mig.
Ska bli så kul att träffa Läna igen. Vi sågs som hastigast, max fem minuter när jag var hemma i Karlstad i april och innan det måste det ha varit när jag var hos henne i Finland över min födelsedag i februari.
Länge sen.
Allt för länge sen.
Match + Läna + öl = en rätt så hygglig lördag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0