Människor och fotbollsspelare

Bråk, bråk, bråk.
Vad är det egentligen för konstigt med att några spelar käftar lite efter att ha spelat som en påse nötter i VM-premiären? Inget. Jag var själv lite purken och jag var ändå inte en del av det där blågula korplaget som spelade i lördags.
Människor bråkar. Fotbollsspelare också.
Ändå ska media blåsa upp det, så klart. Indicier efter indicier. Säkra källor som i efterhand visar sig inte vara något annat än en grek som bor vägg i vägg med materialarens svågers kids och har lyssnat genom betongväggarna. Säkra källor liksom. De säkraste av alla säkra.
My ass.

Patrik Ekwalls käft upphör förresten aldrig att förvåna. I fyrans fotbollsmagasin jämrade han igår sig över att kvällstidningarna förmodligen skulle gotta sig åt bråket om och om igen idag.
Detta efter att han själv fått ett extrainsatt liveinhopp från Dortmund där han förkunnade att hans källor typ stod i omklädningsrummet och med ens kom sättande för att han skulle få skvallra på prime time.
En aldrig sinande källa av visom den där mannen.
Jag baxnar.

Om man vill lyssna på annat idiotsnack rekommenderar jag varmt denna sida.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0