Tyvärr tyvärr

Fick precis ett samtal från arbetsgivaren som jag var på intervju hos i förra veckan.
Tyvärr vill de ha mig.
Tyvärr säger jag eftersom jag inte känner att jag vill ha jobbet.
Varför det är "tyvärr" är för att jag är arbetslös från 31 juli och inte har något annat jobb på lut.
Så nu vankar jag av och an här och försöker komma till ett bra beslut.
Med pendling till Stockholm blir arbetsdagen 11 timmar lång, lönen är 17 500 i månaden.
Just nu känns det som för lite pengar för för mycket jobb- och för hög risk för att jag skulle kunna bränna ut mig på ett jobb jag egentligen inte vill ha.

Och jag som inte ens kan välja tv-kanal, dvd-film eller vad jag ska äta till middag...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0