Blodsocker gone wild

Att gå in på Ica när blodsockret är så lågt att det släpar bakom i marken bakom en är inte bra.
Firade lönedagen med den obligatoriska shoppingen: i dag i form av ett par uuunderbara svarta pumps från Vagabond, en svart kjol med rejält med volym och tre ljuslyktor hade jag bara kylskåpsfyllandet kvar. Det fanns ju i stort sett ingenting hemma. Inget som gick att kombinera , åtminstone (eller kokt potatis med pesto majs kanske är en riktigt höjdare).

Allt såg gott ut. Åh, tomat. Åh, köttbullar. Åh, lingonsylt och gammal påskmust och knäckebröd och fiskbullar. Sansade mig och gick efter listan jag gjort i huvudet innan. Sedan kön. Blodsockret dundrade rakt i botten precis när kön släpade sig förbi 3 för 10 och annan skit Ica hoppas att sälja på folk mig.

Tuggummi - det var det enda jag rykte åt mig. Och en Loka Vildäpplen som jag svept hälften innan jag hann fram till kassan. Ruskigt vad det dippar på eftermiddagen ibland.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0