En hjärtattack och en hjärntumör

Nu har jag haft ont i huvudet i två dagar. Tänk om jag håller på att få någon skum sjukdom som koncentrerar sig till mina tinningar och sedan ligger där och jävlas ett tag innan jag faller pladask ned på marken och dör. Jag är knappast någon hypokondriker i vanliga fall, men jag kan inte låta bli att tänka tanken.
Oss hypokondriker emellan delade nöjesredaktionen i dag på: en hjärtinfarkt, en hjärntumör, ett hyperastamtiskt anfall, köldallergi och tandvärk. Bra jobbat, må jag säga.

Nu stoppas huvudvärken mig från att gå ut och powerwalka. Eller, egentligen stoppar den mig från att masa mig ut för väl ute kan jag ju bara vända hem igen om jag märker att huvudvärken inte släpper av lite motion och grubbelfri tillvaro. Men åååh, så segt det var att komma i väg nu. (Och det är synd om mig, och allt det där gnället...)


Kommentarer
Postat av: Mesigt.

Jag har köldallergi på riktigt och jag är 17 år gammal. Varje gång jag går ut under vintern (utan mössa, vantar och halsduk) svullnar hela ansiktet upp som en ballong. Det börjar bulta och vita prickar sprider sig i hela ansiktet. Det är en jävla mardröm. Kommer antagligen ha det hela livet med.

Jag blir så jävla pissed off på någon jävla mes som har mage att komma och påsta att dom har köldallergi bara för att dom får lite slemm i halsen och hostar lite. BIT IHOP för fan.

Det enda ni hypokodriker gör är fan att klaga. Väx upp.

2008-01-30 @ 18:20:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0