Uppsägning

I går skrev jag ut vår uppsägning av lägenheten. Jag vill inget annat än att flytta nu. Inte för att jag vantrivs här, utan för att jag känner att jag trivs i Stockholm. Men ändå tar det emot. Jag gillar den här lägenheten, det har jag gjort sedan dag ett. Och sedan är jag ju ingen gambler, heller. Jag gillar det säkra, att ta vara på det lilla jag har. Att säga upp ett förstahandskontrakt och ta ett andrahands dito känns ju inte som det säkraste. Men det är det bästa ändå. Jag vill flytta nu. Skulle vi kunna så skulle jag vilja att vi gjorde det.

Ändå sitter jag här nu och drar på att skriva under paret. Äsch, what the hell. Jag gör det väl då!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0