Ett berg med dret

M har en hög med grejor bredvid sängen. Eller, rättare sagt så är det ingen hög utan ett berg. Tröjor, jeans, papper, post, mobilladdare, golfklubbor i en enda salig röra. Den driver mig till vansinne. I morse nådde vansinnet någon slags kulmen då jag inte ens kunde komma förbi för att stänga fönstret. Jag blev tvungen att kliva rakt på alla klubbor och tröjor och dret (värmländska för skit, kraftuttryck jag gärna använder när jag är lite gnällig) för att komma åt fönstret. Stön. Kvart i fem på morgonen genererar det i ett ljudligt stön.

Jag måste fundera ut något riktigt bra sätt att lösa "berget". Annasr kommer jag inom en snar framtid hiva ut hela rasket genom fönstret.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0