... och jag vill bara säga "shut up"

Nu vet jag vem Stockholm suraste tant är. I dag åkte hon nämligen med gröna linjen från Gullmars - och svor hela vägen till Slussen. Det var några väääldigt lååånga minuter för samtliga medpassagerare i sista vagnen på det tåget. Men man får väl ge henne credd för att hon var rättvis. Alla fick nämligen sin del av kakan. Reinfeldt, sossarna, kungen, SL, EU, tjejen som stod bredvid henne, Stureplansfolket, slipsgubbarna framför henne, en kvinnan med barnvagn som stod i vägen när hon skulle av, en blind man (!) med hund på perrongen.

Alla fick en ordentlig avhyvling. Och jag försökte bara hålla mig för skratt för att inte få min del av salvorna. Och hålla mig från att säga "shut up"...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0