Foto-helvetet

I dag hämtade jag ut mitt körkort.
Som förmodat ser jag ut som en psykpatient på frigång, psyko på det där "Lida"-sättet ni vet. Stooort leende och jättesnäll tills PANG - vansinnet tar över och jag blir galen.
Trots det gick jag ändå och tog en ny bild direkt efter att jag hade varit hos frisören och ändå blev det så här. Fast jag tror det sitter i leendet. Ingen ser så här klämmig ut på sitt körkort.

- Vad glad du ser ut, sa killen som lämnade som lämnade ut det till mig när han kollade på det.

Jag har ju bara en foto-look, Colgate-varianten. Ibland ser jag glad ut, ibland galen och någon enstaka gång skitnödig. Det här är en blandning av nummer två och tre.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0