Falling down

Jag känner en väldigt stark avsky mot gallerior på helgen. Och som tur var ligger Bladets mediahus i (ta-dah) en galleria. I bland är det skönt att inte komma direkt från skrivbordet rakt ut i kyla eller regn, men på helgerna förvandlas alltihop till en hemsk och högljudd röra av sega pensionärer, snattrande tonåringar och dregglande barn. Jag blir trött så fort jag tänker på det. Var på vippen att göra en Falling Down i rulltrappan upp från Ica förrut när jag köpt min mat, men lade band på mig när jag tänkte på Daimen jag också hade köpt.

Sex minuter tills jag får gå hem. Fem rättare sagt och då är jag härifrån snabbare än blixten...

image196

Två bilder ur dagens flöde.
Jag tror Majas mamma har varit ute och slarvat med bandyns bad boy numero uno!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0