Tåg-terror

Är det något man inte blir av sex timmar SJ, så är det fräsch. Naiv som jag är intalade jag mig att det inte skulle vara så mycket folk på tåget en tisdag - och hade fel. Folk och barn och hundar om vart annat. Dessutom en gubbe bredvid mig som luktade väldigt mycket gubbe och gärna ville sitta och klaga på saker och ting, förslagsvis med tjejen bredvid honom (läs: mig), som helst av allt ville kolla på dvd.

Nu har jag tagit en halvtimmeslång dusch, tagit på mig mysbyxor, målat naglarna och öppnat kuvertet med fotoförstoringar som jag beställt. Nu ska de in i ramar och sedan upp på väggen.

Nästa gång hyr jag en bil, moahaha!

Kommentarer
Postat av: Janne

Gud vad jóbbiga folk är som bara vill prata. Shut up liksom.

2007-10-17 @ 19:53:45
URL: http://veckoliv.blogspot.com
Postat av: Elin

Janne: Jag hoppas du inte är ironisk nu, för jag håller med dig! :)

2007-10-18 @ 13:24:38
URL: http://ontherocks.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0