Dagen D är slut - nu kan partyt börja!

Nu går jag här och skrotar lite. Jag har egentligen ingenting kvar att göra här idag, men samtidigt gör det mig ingenting att stanna kvar lite extra länge idag. Den sista dagen. Kanske inte den allra sista, kanske är jag bara borta några månader - men ändå. Jag skrotar gladeligen här idag. Faktum är att jag förmodligen hade suttit här även om det inte var dagen D. Jag väntar in en bil som färdats från Göteborg innehållande en av mina bästa vänner (Josse) och när hon kommit fram hit ska vi åka in till Stockholm till en annan av mina bästa vänner (Anna).

Sicken helg det kommer att bli. För att denna helg inte nbart skall dränkas i ångorna av gott rödvin har jag plitat ned adressen till en utställning med seriefavoriten Rocky också. Man måste blanda party med kultur också, annars får man ju skämmas något. Både kultur och wunderbar kalashelg framför mig, samtidigt som jag lämnar radiohuset bakom mig alltså. Kan det bli mer symboliskt än så en fredagseftermiddag..?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0