Bländande?

Jag funderar på att bleka mina tänder.
Sadaf har tydligen köpt Whitestrips, som jag har hört ska vara jättebra och jag funderar nu på om jag skulle prova det.
Jättemånga brukar säga att jag har vita fina gaddar som det är, men jag tycker att de tappar färg och jag vill att de ska vara fina igen. Till och med käftis säger det när jag väl släpar mig dit. Nu var det ett tag sedan jag var där, det är ju inget ställe man vaknar upp en morgon och har en kraftig oemotståndlig längtan efter. Förra gången jag var där fick jag den stora äran att ligga i stolen i 20 minuter, titta på röntgenplåtar som jag ändå inte fattar någonting av och gå därifrån 940 riksdaler fattigare.
Bara en sån sak, 940 pistoler. Vilket skämt. "Du har finfina gaddar, det blir 940 glada. tack och hej." Om de är smarta ska de ju bjussa på sockervadd innan man går också, så att de får se en åter en månad senare när tandtrollen har tagit över makten i munnen.
Det enda som oroar mig är att det inte säljs i Sverige. När det handlar om sånt här brukar det kunna bero på att det innehåller ämnen eller ha bieffekter som inte godkänns i Sverige. Sånt gör en ju trots allt lite tveksam. Vita tänder eller inga tänder..?


75483-21

Kommentarer
Postat av: Madde

Dom är inte godkända i Sverige och jag har läst varningar på flera ställen om dom (i tandblekningstester i tidningar). Varför vet jag dock inte, min kompis amerikanska pojkvän menar att vi svanskar helt enkelt överdriver med alla förbud om vad som får säljas o.s.v. Själv har jag ingen aning om det är överdrivet eller inte, men jag chansar inte! =)

2006-07-06 @ 19:10:34
URL: http://maddepladder.blogspot.com/
Postat av: Elin

Madde: Ja, man vet ju inte riktigt om det är värt att chansa. Vita tänder är ju kul, men inte om de trillar ut en vecka senare som följd av skadliga kemikalier... :/

2006-07-06 @ 19:40:35
URL: http://ontherocks.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0