Fab!

Vilken riktig höjdarhelg!
Visserligen började den snarare med helt andra förtecken då mina farhågor om värmetillståndet på Norrtälje-bussen besannades. Varmt och kvavt utomhus och när jag steg på bussen trodde jag att jag halucinerade. Den kokade. Sätena brände, svetten lackade och vattnet i min flaska blev snabbt ljummet och därmed odrickbart. Chauffören såg trött ut när han talade om för alla svettiga passagerare att luftkonditioneringen skulle vara obefintlig. Jisses!

Annars blev det grillning, rödvin samt sol och bad som blev ledorden den här helgen. Jag har njutit i stora drag hela tiden och batterierna är därmed laddade för ännu en vecka. Äntligen känns det som sommar på riktigt...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0