Musik Non Stop

Jag genomför marknadsundersökningar varje månad mot att en liten summa pengar skänks till en organisation som jag får välja själv. Brukar välja olika och på så sätt sprida mina skurar.
Igår kom ett formulär där jag skulle redovisa hur mycket jag lyssnar på radio (!) och hur mycket tid jag lyssnar på musik om dagarna. Jag tycker alltid att det är lite svårt att uppskatta sånt, men det där med radio förbryllade mig ytterligare. Räknas tiden då jag arbetar? Onekligen lyssnar jag ju då, det blir mycket svårarare om jag inte skulle göra det. Räknas tiden när jag senare sitter och klipper inslag som senare skall gå i radio? Angående musiklyssnandet är min nya mp3 en räddare när jag cyklar till och från jobbet. Den är fullmatad, mest med detta:

A-rotation i öronen just nu:

1. Libertines
2. Damien Rice
3. Korn
4. Babyshambles
5. Coldplay
6. Rammstein
7. Animal Five
8. Eskobar
9. Tom Petty & the Heartbreakers
10. U2

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0