Roses

Idag ringde en kvinna till jobbet och rosade programmet och mig.
Kunde inte låta bli att sträcka lite extra på mig och slicka i mig av smickret.
Jag skulle låtsas oberörd av sådan positiv respons och bara rycka på axlarna, men det gör jag inte.
Jag blir jätteglad, särskilt för att min erfarenhet säger mig att god respons inte är särskilt vanligt att någon tar sig tid att höra av sig med. Bara tvärtom. Skulle man dock någon gång komma med faktafel eller en svordom då är de ju i luren direkt efter sändning. Dessutom glömmer jag lätt att det faktiskt är någon som lyssnar. Det kanske krävs lite feedback för att man ska haja det igen!

När vi är inne på ämnet kan jag avslöja att jag fortfarande kvar mitt första riktiga lyssnarbrev. Exakt varför vet jag inte, men jag tycker att det känns bra att komma ihåg att lyssnarna tycker om det man gör...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0