Lördag-fredag-lördag?

Jag tycker hon är läskig. Jag såg henne som hastigast på tv:n igår och innan jag går vidare känner jag att jag måste ge er en god förklaring till varför jag över huvudtaget ägnade Melodifestival-kvalet ett ögonkast.

Jag och M låtsades att det var lördag igår och lagade extra mumsig mat och drack gott rödvin. Jättemysigt, vem trodde egentligen att man kunde rodna en mysig middag i ett litet korridorsrum? Vi hade egentligen tänkt att kolla på film också, men det slutade med att han tog fram gitarren istället och vi blev sittandes så halva natten- jag med vinglas i handen och han med gitarren. Vilken grabb...

Hur som helst så gick vi ut i köket och där satt hans korridorskompisar och kollade på kvalet. Så vi kastade ett öga. Jag kunde inte låta bli att tänka att det skulle bli ett så härligt antiklimax om hon INTE hade gått vidare. Jag hade älskat att läsa kvällstidningarna dagens efter i så fall, eftersom folk verkar bry sig så ruskigt mycket. Inte jag dock, därför hade det varit så kul!

Fest ikväll, känns som det var evigheter sedan jag var på krogen. Eller, det var evigheter sedan jag var på krogen egentligen. Det är inte bara som det känns. Jag ska städa lite här så att det skyffe blir så representabelt som det kan bli...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0