Istället för sömn

FÖRSTA:
Riktiga jobb: På förskolan vårvinden
CD-skivan: Absolute Music 11
Piercing/tatuering: Den väntar fortfarande på sig
Riktiga kärlek: Solklart M
Fiende: Den person som jag lovat mig själv att aldrig nämna på denna blogg

SENASTE:
Biltur: Till ett stängt bibliotek igår
Kyss: För tio minuter sedan
Lånebok: Textens mening och makt- Göran Bergström & Kristina Boreus
Film sedd: Stekta gröna tomater
Dryck förtärd: Chai-te
Mat äten: Kyckling och ris
Telefonsamtal: Med min producent
Skiva spelad: Keane - Under The Iron Sea
Irritation: En försenad pojkvän

JAG:
Vill ha: Råd att åka till värmen med M
Borde: Gå och lägga mig så jag orkar gå upp 03.50 imorgon
Önskar: Att vi snart flyttar in i vår trea
Hatar: tomma bankkonton, sysslolöshet och slagsmål
Är rädd för: Mörkret
Hör: Atlantic med Keane
Undrar: Ska det vara så svårt att få ett jobb?
Ångrar: Att jag inte tog körkort tidigare
Älskar: M på ett sätt jag aldrig älskat någon förut
Sjunger: Ofta och högt, men aldrig karaoke
Gråter: Ganska ofta, särskilt när män på film gråter

FAVORIT:
Nummer: Hade nummer 12 på tröjan när jag spelade fotboll
Färg: Svart och rött
Dag: Fredag
Månad: Augusti
Drycker: Dött lopp mellan rött vin, mjölk och te

FÖREDRAR:
Gos eller hångel: Hångel
Te eller kaffe: Te, såklart
Mörkt eller ljust öl: Både och
Rött eller vitt vin: Rött, rött, rött!

INOM DET SENASTE DYGNET HAR JAG:
Gråtit? Ja
Hjälpt någon? Visade hur man sänder radio på ett studiebesök
Köpt något? Öl på krogen och mjölk på Ica
Gått på bio? Nej
Sagt ”jag älskar dig”? Alldeles nyss
Saknat ett ex? No way
Haft ett seriöst samtal? Ja
Saknat någon? Det finns alltid människor jag saknar
Kramat någon? Ja

GOD NATT!

Kommentarer
Postat av: Julia

Hihi, sånt där är ju så kul att läsa. Jag kom just från tv-rummet hos Maggan där jag har suttit och gråtit mig igenom 'Stekta Gröna Tomater' :)

2006-11-09 @ 13:45:16
URL: http://oh-julie.blogspot.com
Postat av: Elin

Julia: Inte ens jag grät så mycket- och jag gråter ju till och med till Oprah och Extreme Home Makeover! :)

2006-11-09 @ 15:41:24
URL: http://ontherocks.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0