Man behöver inte heta Saida...

Jag tror klimatförändringen har fått sina första verkligt katastrofala följder. Jag känner ingen som helst christmas spirit än. Ingen alls, och då det måste bero på något så skyller jag på att det är tio grader ute, krokusen slår ut, björnarna skiter i att gå i ide - med fem dagar kvar till första advent. Något är allvarligt fel, jag brukar drömma fluffiga guldinramade röd-vita drömmar redan i oktober i vanliga fall. Och självklart tröttna på hela skiten redan runt den andre advent...

Mitt varsel:

* Åt två pepparkakor på jobbet igår - kände ingenting
* Vände på impuls på en av mina julskivor idag - ställde tillbaka den med en axelryckning
* Passerade julgransprydnadshyllan på Åhléns idag - och fick per reflex en avsmaksrynka mellan ögonbrynen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0