Knife Town

Stress, stress, stress.
Hem från jobbet i ösregn, vilket alltid är lika roligt. M var dock jordens raraste, som alltid och fixade disken medan jag gjorde annat krafs. Sedan duschade vi och han stack hem till sig. Nu ska jag försöka ta på mig fejset samtidigt som jag fixar middag till mig och HH. Hon kommer hit om cirka tjugo minuter så jag får lägga på ett kol. Sedan ska vi dricka öl och härja på Snerkan. Äntligen!!!

Några saker man kan se i Knivsta:

* en nedlagd Konsumbutik
* folk som äger stora Chevor
* allt det som inspirerade Kent till att skriva Du & Jag Döden-skivan
* svartrockare
* tomma hyresrätter
* EU-mopeder
* folk som åker därifrån

Kommentarer
Postat av: Elin

Jaha, så du har också fått uppleva Knivsta! Inte nåt jag ens önskar min värsta fiende.. Själv har jag varit där iklädd orange, vitt och blått och slavat. Du kan ju tänkta dig vilka som kommer insläntrande runt 24 och vill ha korv.. Längtar inte tillbaka!

2006-10-24 @ 18:50:35
URL: http://elinelinelin.webblogg.se
Postat av: Elin

Elin: Ja, Knivsta är sannerligen hell. Enda positiva: man slipper stanna där!

2006-10-25 @ 12:42:48
URL: http://ontherocks.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0