Max 2 knop

Det regnar ute. Såklart. Hann vara ute i 35 minuter innan de första iskalla dropparna föll. Fan också, nu blir man väl sittande här idag. Jag känner mig själv, liksom. Jag vet att om det regnar och är jävligt ute så går jag bara ut om jag verkligen måste. Jag har svårt att motivera mig själv till att sätta mig på cykeln och susa ned till stan när det är sånt här väder. Sånt här väder uppfanns just för att folk skulle inse vad mysigt det är att vara inne. Inte för att man ska dra på sig sydväst och stövlar och paddla ned till stan.

Och just därför kollar jag på Sex And The City och dricker te idag. Eller i alla fall tills man kan ta sig ned till stan utan att färdas med båt...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0