Vindruvor = gröna mycket?

75483-36

En skrynklig liten papperslapp.
Den låg i min ena jackficka och jag har ingen aning om var den kommer ifrån. Innan jag gick från radion igår förmiddag tömde jag fickorna och då låg den bara där. Den ger mig nu huvudbry. Vems är den? Hur hamnade den i min ficka? Vem är Lotta? Och var är herrmiddagen? Är det någon som kan ge mig svar, så gör gärna det. Jag vill verkligen veta...

För att förtydliga för dem som ser dåligt står det följande på lappen: "Inför herrmiddagen. Klädsel, band till håret, lakan, glitter och smink = Lotta. Vindruvor = gröna mycket. Säkerhetsnålar. Madonna- Diamonds are girls best friend. Vinflaskor.

Kommentarer
Postat av: Martin

haha! Fantastiskt roligt att hitta sånt där.

2006-10-09 @ 13:58:33
URL: http://hellvis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0