Sängbunden

Vilken slö söndag!
Nattens bravader resulterade i att jag och söta M låg fullkomligt utslagna hela dagen, särskilt M. Ända fram till att han skulle gå iväg till festen igår så hade jag betsämt mig för att jag inte skulle med. Jag var trött efter dubbeljobbandet i fredags och såg med glädje fram emot att ligga hemma framför tv:n och äta popcorn. Men som vanligt för mig som har så extremt svårt att bestämma mig så började jag tveka när han kysste mig och skulle gå. 20 minuter senare var jag en helt ny människa med Barcelona-stövlarna på fötterna och nya jeansen som verkligen är skitsnygga.

Skulle möta upp fröken J och c/o lagom till att I'm from Barcelona-spelningen på V-dala skulle dra igång. Kön var dock mördande lång och väntetiden därefter. Rödvinet gjorde att en idé slog mig och snabbt som ögat hade jag knölat ned kavajen i väskan, spelade Allan när jag gick förbi vakten i dörren och plankade mig in genom att låtsas att jag "bara varit ute och tagit ut pengar". Kan inte fatta att de inte kör med stämpel, värt att lägga på minnet... Ruskigt kul var det dessutom och jag och fröken J avslutade det hela med lite nattligt krubb som satt som en smäck!

Bra helg, helt enkelt!

Kommentarer
Postat av: Julia

Hell yeah! Mer plankande åt folket! :D

2006-09-06 @ 02:14:51
URL: http://oh-julie.blogspot.com
Postat av: Elin

Julia: Vi kör en favorit i repris snart... :)

2006-09-06 @ 08:37:32
URL: http://ontherocks.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0