Jag vill skilja mig

Jag vill också skilja mig från Roman Abramovitj. Ska man skilja sig, verkar han vara mannen man skall satsa på. Fråga bara han soon to be ex-fru: hon får nämligen 84 miljarder för besväret. Nope, inte miljoner - miljarder. Nio nollor. 84 miljarder. Vansinnigt mycket deg, nästan svindlande. Det blir många kronor per dag de var gifta det...

Men - om han är skiljer sig nu så betyder ju det att han är singel och redo för äktenskap nummer två. Måste kolla med M om han godkänner ett skenäktenskap med Chelsea-bossen. Kan tänka mig att han har vissa invändningar, men han kommer bli mycket gladare när vi köper hela Sverige och sedan utnämner oss till kung och drottning. Och sedan spenderar vi hela dagarna med att bada i våra slantar, precis som von Anka och Krösus Sork.

Pengar rules!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0