Dining

Jag somnade i soffan i dag. Fan, vad skönt det är. Vaknade med ett ryck när M klev innanför tröskeln (vilket kan ha att göra med att han fullkomligen sliter upp vår ytterdörr varenda gång han ska öppna den).
Efter att ha torkat bort lite maskara under ena ögat och bytt mysbyxor mot jeans åkte vi in till Medis och knatade upp till Tjärhovsgatan.
Uteservering, öl och riktigt smarrig mat gjorde att torsdagen inte kändes så mycket som torsdag längre.

Nu sitter M och gastar i takt med att en ny bil blir kvaddad i Speed, medan jag försöker proppa min mp3 så full med låtar att den nästan spricker. Tänkte ladda in en film på datorn också, men har fel size på usb-kabeln så vi får se hur det blir. Annars tar jag med mig någon ur vår stora samling, det är skönt att fördriva tiden med på tåget.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0