Putting money in their pockets

De senaste tio dagarna har jag jobbat - nio. Och för det blev jag erbjuden EN dag ledigt, och det är i dag. I morgon är det meningen att jag ska infinna mig halv sju igen. Därför kände jag mig lite stressad när jag i morse vaknade av mig själv strax innan nio - på tok för tidigt om det är ens enda lediga dag.
Nu har jag mejlat personal och bett om liiite till. Jag är helt slut och alla andra som gått det kvällsskiftet som jag hoppade in på är lediga i fem dagar nu. Det här är ju fan bullshit.

Jag säger som Alban:

 

Kommentarer
Postat av: Hanna

Förlåt att jag klagat på mitt jobb i min blogg, du har det mycket värre ju.

2007-08-15 @ 18:28:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0