I brist på vettiga saker att skriva om

Varför gör jag alltid sånt här när jag är lite uttråkad?

Nämn något som gjorde dig glad igår: Fika i solen på Blå Lotus med storebror.
Vad gjorde du kl 08 i morse? Åt min frukost framför datorn på jobbet.
Vad gjorde du för 15 min sedan? Vattnade blommorna på balkongen.
Det sista du sa högt? "Jag tar en kasse också""
Det senaste någon sa till dig: "Hundratrettiosex å femtio!" 
Vad har du druckit idag? Te, sodavatten. 
Vad var det senaste du åt? En banan.
Vad var det senaste du köpte? En axelväska storlek mindre på Indiska innan jag åkte hem från jobbet. 
Vad är det för färg på din ytterdörr? Träbrun.
Vad är det för väder hos dig nu? Regngrått och mulet.
Godaste glassmaken? Lakrits eller polka (vilket jag nog är ensam om i hela världen). 
Tror du på kärlek vid första ögonkastet? Jag tror du lust vid första ögonkastet i alla fall. 
Sover du tungt? Ganska, och jag somnar rekordsnabbt.
Drömmer du mardrömmar? När jag är stressad. 
Trivs du med ditt jobb? I'm lovin it. 
Favoritklädsel? Det beror på humöret.
Favoritlåt just nu? "Use your fist not your mouth" - Marilyn Manson.
Vad ser du om du tittar till höger? Två tredjedelar av mitt vardagsrum: soffa, soffbord och våra stora fina fönster. 
Vad gör dig glad just nu? Tanken på helg och vänner.
Vad ska du göra härnäst? Hoppa ned i badkaret och läsa söndagsbilagorna. 
Höger eller vänsterhänt? Höger. Skriver som en kratta med vänster.
Humör just nu? Lite seg, men glad. 
Favoritgodis? Skolkritor och cocosprickar. 
Kläder just nu? Jeans, linne och kofta.
Sommarplaner? Försöka vara ute så mycket som möjligt så fort det är sol. Efter jobbet, vill säga. 
Hur många kuddar sover du med? Två, men gärna ännu fler.
Spelar du något instrument? Gitarr, men inte så bra.
Morgon eller nattmänniska? Kvällsmänniska. 
Vad är viktigast för dig? Att må bra.
Är du kittlig? Ja, i gropen mellan halsen och axeln.
Snarkar du? Inte ens när jag är lite för full. 
Stjärntecken? Fisk.
Äckligaste insekten? Spindel.
Stökigt eller välstädat? Välstädat. Jag är som Monica.
Längtar du mest efter just nu? Förvånande nog, till Karlstad och (inte lika förvånande) tjejkompisarna där hemma. Och pappa, såklart.

Kommentarer
Postat av: Josse

klart du längtar efter oss! längtar efter dig med. kommer du till kd nästa helg?? verkar som att jag och kanske även erik ska det... vore ju gött att ha lite goa kvällar mä en massa töl!
puss

2007-07-23 @ 18:34:47
Postat av: Lina

Åh, jag gillar också polkagrisglass! Lakrits är också gott, men bara om det är vanlijglass med lakritsrippel och inte den där gråa "hel-lakrits"smaken. Ha en skön kväll!

2007-07-23 @ 19:47:40
URL: http://linasfina.blogspot.com
Postat av: Elin

Josse: Klart jag kommer! :) Blev super sugen när du nämnde det, måste bara lura ut var jag ska sova. Jag ringer dig i kväll eller i morgn! Pussar i massor!
Lina: Nej, den gråa hel-lakrtits skall det vara! Eller i vilken form som helst, egentligen. Jag är inte så kräsen... :)

2007-07-24 @ 08:03:12
URL: http://ontherocks.blogg.se
Postat av: jessica

jag snor den här listan av dig, hoppas det går bra :)

2007-07-24 @ 16:37:31
URL: http://goodmorning.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0