100 gånger Förkväll

I bland (tillfällena är MYCKET få) lönar det sig att kolla på TV 4:s skamfläck, Förkväll.
Genom att inte orka sträcka mig efter fjärrkontrollen i dag så fick jag lyssna till 80-talsfånen Don Bennechis "comeback".
Mina öronen grät visserligen under låten, men resten av mig skrattade hejdlöst. Läpparna, håret, den bländande tandraden - den snubben är så ruggigt 1990 att man nästan blir skraj över att han återuppstått. Och låten var hemsk - sicken chock!

Att Alexandra Pascalidou ha sönder en strippåle och sedan stcika upp micken i ansiktet på stackars intervjuoffer (ja, offer) medan hon håller i en del av den trasiga pålen. Att den där cirkusen har fått pågå i 100 program betyder bara att det är 100 program för mycket. Någon har varit tvungen att ligga med någon för att åstadkomma det...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0