The pursuit of happyness

I går när jag och M krupit ned i sängen och skulle sova suckade jag uppgivet:
- Nehej, nu fick man inte ens bli lite full i helgen.
Det kanske inte var helt sant. Det var ingen som hindrat mig från att bli på kanelen vare sig fredag eller lördag, för vi drack både öl och vin båda dagarna. Fast framför tv:n. Fruktansvärt deprimerande. Särskilt när man egentligen vill partaja.

Så när vi gick och lade oss igår var jag trumpen och besviken.
-Nu får jag väl shoppa mig lyckligt istället, beklagade jag mig.
Så nu har jag betalat mina räkningar på morgonen för att kunna handla utan att göra hål i kontot alldeles. Får se om jag orkar mig ut i det ruggiga vädret bara...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0