Söndagslurig

I dag känns det som jag har semester. Jag och M har suttit på vår solvarma balkong sedan klockan tre och käkat lite somrig lunch och druckit rödvin. Det är skönt. Och förmodligen sista gången vi sitter där också. Av den anledningen, och för att det så ruskigt skönt ska vi nu sitta där en stund till. Och dricka lite vin och försöka glömma att de fläckarna vi färgfläckarna i taket som vi just försökte måla över med vit takfärg bara blev mer synliga. Med fyra dagar kvar till besiktning.

Tidigare i dag shoppade vi hål i plånboken också. Jag kom hem med en tubtopp, två par Vagabond-skor, en bikini (ångest i kvadrat), ett halsband, ett par örhängen och två par solglasögon, varav ett par var årets obligatoriska pilotbrillor. Jag har som grej att försöka köpa ett par varje sommar, dessa gillade jag lite extra faktiskt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0