Porr

När jag stod på Hydro för att hämta ut mitt nyinkomna paket från Buzzador (hur stort som helst, från Estrella och jag har redan provsmakat) höll killen framför mig i en porrtidning.

Jag kunde inte sluta glo. I know, folk konsumerar fortfarande porr, det är inte det. Grejen är att jag nog aldrig, ever, har sett någon köpa en porrtidning i affären eller välja bland porrfilmerna i videobutiken. Nu, när man kan sköta allt det där utan att ens hoppa ur pyjamasbrallorna känns det som att de som faktiskt gör ärendet över disk är fruktansvärt mycket färre än när man själv såg Aktuell Rapport i tidningshyllan på Konsum Norrstrand första gången.

Kände mig som en kärring när jag, bakom hans rygg, gjorde stora ögon över tidningen. Och ögonen växte några storlekar till när jag såg att han började läsa den så fort han kom utanför dörren. Han stod vid bakluckan till sin pick up och kollade i den i någon minut innan han hoppade in i bilen. Kärringen i mig baxnade...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0