Franky says: relax

DSC00457.JPG 

Det här är avslappnat, på kvällstidningsmanér. Jag skulle kunna sätta några kornor på att det var kvällstidningen som uppfann den här posen, eller kanske Allers. Krönikören, chefredaktören eller experten ska se ledig och enkel ut, vad göra, vad göra, vad göra. Jo, vi slänger jackan över axeln, precis som alla människor gör när de känner sig avslappnade och lediga.

Det här skulle kunna vara klippt ur Söndag, även om det råkar ses i nya numret av Hem & hyra. Men det känns väldigt söndags-bilaga.

Och ja: sen är det extra roligt att den största rubben på sidan är en fråga om fisande grannar. Score!

Kommentarer
Postat av: Jessica

Utan att läsa vad du skrivit så tänkte jag på just Allers när jag såg den där bilden! haha

2007-10-11 @ 17:04:34
URL: http://missdeardiary.blogg.se
Postat av: Candy

Jag hatar den där typen av bilder på så kallade experter! Jag kom faktiskt också att tänka på Allers. Eller kanske Året Runt eller nåt i den stilen.

Fast Allers har trevliga korsord. ^^ [Som om jag löser dem så himla ofta, då.]

2007-10-14 @ 20:13:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0