Laddat värre

Drog förbi Ica på väg hem från jobbet och handlade världshistoriens konstigaste matkorg.

* 1,5 liter grapetonic
*1 liter mjölk
* 1 Gorby's
* En påse Indian-popcorn

Det är mitt sätt att a.) komma igång innan festen och b.) återhämta mig efter den. Jag brukar inte alltid vara så förutseende så att jag handlar hem first aid-kit redan dagen innan, men till saken hör att jag börjar jobba klockan 06:00 i morgon så jag säger: be aware!

Hur jag än gör kommer väl dagen på jobbet i morgon bli en enda tio timmar lång pina, men jag ska ändå försöka se till att åtminstone få lite mat och dryck i magen innan jag går och lägger mig i natt. Nu duscha, sminka, äta, grogga, fixa och sedan iväg till Morfar Ginko.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0