Varför Anglais?

Jag känner mig helt orkeslös i dag. Tom i skallen och slö i kroppen och dagdrömmer om att få krypa ned i sängen så fort jag kommer hem. Kanske skippar jag till och med pilates i dag, bara för att få komma hem snabbare...

Vad är det egentligen med Hotell Anglais, egentligen? Vad är det som har gjort deras foajé till mediesveriges mittpunkt? Åkte dit för Schulmans presskonferens i dag och kände mig nästan omringad av välkända ansikten.
två kända tv-profiler i en soffa, ytterligare en mittemot, en rockartist, en låtskrivare och två skådisar - på samma jävla hotell varenda dag...

PK:n var i en svit några våningar upp. Där skulle jag mycket hellre inrätta ett kontor. Jag måste få bo på hotell snart. Sängen, frukosten, relaxen...

image177
Foto: Stureplan.se

Hur är det förresten med proportionerna i den här bilden..?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0