Snart öppnar Hotell Bohman

För några månader sedan skrev jag det här inlägget.
Jag var ett tag ganska ledsen över att ingen av mina tjejkompisar från gamla Karlstadgänget verkade vilja komma hit och hälsa på. Inte när jag bodde här första gången och inte under det ett och ett halvt år som jag nu har bott här. Idag när jag pratade med Anna fick jag det äntligen bekräftat att de också har tänkt på att det är så. Elin åker alltid, så har det alltid har varit. Christ, jag åkte till och med ned till Spanien och hälsade på.

För mig räckte det med att de tänker på att ingen av dem har varit här. Och att de tänkt att de ska försöka komma hit och hälsa på snart. Det gjorde mig faktiskt väldigt glad, för jag saknar dem i stort sett varje dag. Vi har ändå hängt ihop sedan vi var 10 ungefär, en del till och med ända sedan vi bara var två år. I december kommer två av dem till Stockholm och jag åker dit hela helgen för att få träffa dem. Förhoppningsvis kommer jag inte behöva åka halva Sverige runt varenda gång för att få träffa mina favorittjejer i fortsättningen.

Nu: avokadosallad med pinjenötter samt ett avsnitt av (håll i er nu) Desperate Housewives...

Kommentarer
Postat av: Linda

Känner igen det där inlägget såväl.. Har ju en massa kompisar i Uppsala, och det är alltid tjat& frågor om när jag ska komma dit.. Men in fact så har bara 2 av dem hälsat på mig här (och de är inte 2 av dem som tjatar på mig). Och de säger att de ska komma, men de gör de aldrig =( Man blir ledsen..

2006-11-14 @ 00:30:01
URL: http://lindamariaengla.blogg.se
Postat av: Elin

Linda: Ja, tyvärr blir man ju faktiskt det. Hoppas nu att det blir lite ändring! :)

2006-11-15 @ 08:08:10
URL: http://ontherocks.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0