Pink

Nu drar jag iväg till en omgång drinkar med kollega S och sedan festen, i den flotta lägenheten.
Det känns inte helt hälsosamt att längta efter berusning så mycket som jag gör just nu. Rosa är kvällens tema, på grund av ett dåligt skämt i början på veckan, vilket vi får äta (dricka?) upp nu. Drinkar, rosévin och rosa bubbel är de enda tillåtna alternativen. Nu kommer jag på att det finns rosa öl också, men så lågt sjunker nog ingen av oss.

I kväll ska jag dränka min bitterhet i stans godaste drinkar. Förhoppningsvis är jag av med den sen.

Kommentarer
Postat av: Hanna

Hoppas det!! Och ibland är det ok att vara bitter. Det var väl delvis det bitterfittan handlade om, att något bra kan växa ur bitterheten :)

2007-08-25 @ 18:50:59
URL: http://hannaslilla.blogg.se
Postat av: Candy

Jag säger ju att du bekräftar alla mina fördomar om journalister!

2007-08-26 @ 19:13:12
URL: http://onlythefakessurvive.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0