Challenged

Efter att  Martin hade utmanat mig kunde jag inte vara sen att replikera...

1) Fyra arbeten jag har haft i mitt liv:
Programledare
Filmrecensent
Frukt- och grönsakssorterare
Taxitelefonist

2) Fyra filmer jag kan se om och om igen:
Full Metal Jacket
Pulp Fiction
Closer
Erin Brockovich

3) Fyra städer jag har bott i: (får bara ihop tre)
Karlstad
Uppsala
Alba, Italien

4) Fyra tv-serier jag gärna ser:
Cityakuten
Mitt liv som död
Friends
Sex and the city

5) Fyra ställen jag vill åka till:
New York
Sicilien
Kuba
Cook Islands

6) Fyra webbsidor jag besöker dagligen:
www.blogg.se
www.youtube.com
www.sr.se
www.nybloggat.se

7) Fyra favoriträtter:
Fläsk med paltbröd
Lenas Karl-Johanrisotto
Grillad svärdfisk
Unicos pastasallad med kyckling, feta, soltorkade tomater och avocado

8) Fyra ställen där jag trivs:
I badkaret
I min säng
Hemma hos mamma
I Obygden

9) Fyra bloggare jag vill utmana att svara på de här frågorna:
Fröken J
Geas
Dorisen

Och alla andra som råkar känna sig manade


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0