Fånge på Wisteria Lane

Som vanligt är jag snabb som en vessla.
Bara två år efter att Desperate Housewives svept in över världen hakar jag på tåget. Visserligen finns det ganska enkla skäl till detta. Jag har nämligen inte Kanal 5, jag har inte haft det de senaste fem åren och jag tycker att det är ett vattentätt alibi om jag ska vara ärlig.

Nu när jag sett det kan jag bara konstatera att jag är fast, helt begeistrad och nu har jag äntligen luskat ut vad jag ska göra med all min nyvunna (läs:ofrivilliga) fritid. Jag ska ta igen de avsnitten som jag har missat och jag har redan börjat. Snart hittar jag lika bra på Wisteria Lane som i min egen ficka...

75483-30


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0