Nej, dra på trissor

Jisses jisses jisses!
Jag vet knappt var jag ska börja. Hösten verkar, i muiskväg vara en av de mest givande på bra länge. För mig var sommaren aningen tunn beträffande just den delen. Särskilt i jämförelse med tidigare år, då sommaren kryddats med minst en festival och minst en stor arenaspelning utomhus. Det är inte ofta jag hoppar jämfota av glädje när spelningarna åter flyttar in under tak och fyra väggar, men nu kan jag inte låta bli:
Ron Sexsmith, Keane, bob hund, Juliette & The Licks, David & The Citizens, Suburban Kids With Biblical Names, Tiger Lou, Blindside, Camera Obscura, Red Hot Chili Peppers.

Just nu sitter jag och funderar på hur jag ska få tid till allt detta inom loppet av bara några månader. Kanske var Guds tanke att jag skulle vara utan jobb för att få det att gå ihop...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0