Nyrik

Jag har legat vaken många nätter den senaste månaden och grubblat över min ekonomiska situation.
Och när jag säger ekonomiska situation så menar jag att jag inte har några pengar. Inga alls. Jag har gjort slut på mina besparingar i väntan på a-kassan och den här månaden har jag inga inkomster alls. Det trodde jag i alla fall inte i alla fall. Därför fick jag världens chock igår när det stod att 6000 kronor var på väg in på mitt konto. 6000 kronor? Sextusen!!!

Just nu funderar jag på om jag ska kontrollera att det verkligen inte har hamnat på fel konto, eller bara göra slut på dem så att ingen kan upptäcka felet..!

Kommentarer
Postat av: Julia

Nu du! Fan va bra vi är. Pengar överallt! Hell yeah!

2006-08-25 @ 17:06:56
URL: http://oh-julie.blogspot.com
Postat av: Elin

Julia: Ta inte i så du spricker nu! Men det känns jävligt gött faktiskt... :)

2006-08-25 @ 17:15:30
URL: http://ontherocks.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0