Outgrundligt

Nu är det nästan exakt ett år sedan jag bestämde mig för att jag INTE skulle plugga den här hösten. Att det är slutpluggat och sluttentat- åtminstone i Sverige. I våras sökte jag trots detta till en kurs på universitetet med motiveringen att jag gör det ifall jag ångrar mig i höst, alternativt verkligen verkligen verkligen måste plugga av ekonomiska skäl (vilket borda vara gällande nu, men det är det inte av någon anledning som vi inte ska gå in på).

Varför ringer jag då till institutionen när jag inte fått något brev om tid och plats för upprop på en kurs som jag ändå varken vill eller ska gå?


Kommentarer
Postat av: Viljaringa

Good people of togo i was here ok.

2008-05-12 @ 10:21:34
URL: http://viljaringa.www.3steps.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0