Vad tänkte jag med egentligen?

Vad tänkte jag med egentligen, när jag tyckte att det var en bra tid för löpning den här morgonen?
26 grader ute redan innan klockan har hunnit bli tio och det kändes som luften stod still ute i Stabby. Tröstlöst var det även gällande vattnet i min flaska som efter tio minuter höll samma temperatur som luften och gav nol törstsläckning. Med andra ord blev det inte vidare mycket löpning idag, 30 minuter ute i Stabby och sedan transportsträcka på tio minuter. Nu ska jag packa ihop mina saker för bad och sol, eftersom jag igår insåg att jag visst kanske kan bada i stan. Ska utforska det vidare idag- nu jordgubbsfrukost och sedan solen!

Kommentarer
Postat av: modeamatören

Jordgubbsfrukost låter gott :)

2006-08-07 @ 12:23:12
URL: http://modeamator.webblogg.se/
Postat av: Elin

Modeamatören: You bet! Det är helsmarrigt... :)

2006-08-07 @ 14:35:56
URL: http://ontherocks.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0