Att tukta en argbigga

Idag är jag smärtsamt trött. Det gör faktiskt ont i kroppen. Detta trots att jag fick sovmorgon till tjugo i sex (!) denna morgon. Ändå gäspade jag så att tårarna trängde fram och skymde sikten i t-baneträngseln. Så fort jag är så trött blir jag sur. Tyvärr är det så. Om jag dessutom var osympatisk/ouppfostrad skulle jag nog kunna idiotförklara någon på stående fot när jag är så trött. Dock ser jag lyckligtvis till att stå emot den impulsen.

Nu känns det bättre. Ser att 25 000 har varit inne och läst knäcket och dricker mitt Indian Spice. Dags att ta itu med kända personer som har sex med minderåriga - ännu en vanlig arbetsdag med andra ord.

Kommentarer
Postat av: Linda

Fan tjugo i sex, det är inte sovmorgon.. Det är snudd på omänskligt, poor girl!

2006-12-08 @ 08:59:43
URL: http://lindamariaengla.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0