Bönder i massor

Läste på Bladets forum för "Bonde söker fru" att någon tyckte att bonden som inte kom in på Spy Bar ska anmäla till diskrimineringsombudsmannen. Tanken var ju god. Men jag tror inte att diskrimineringslagen omfattar tjocka bönder från västgötaslätten...

Har de senaste dagarna fått befatta mig med uttrycket spritfest och dubbelkyss. Spritfest är ett väldigt intressant uttryck. Oftast brukar ordet vara en benämning på något som sker mellan två, tre personer i en sunkig lägenhet i ett väldigt dåligt förortsområde: väldigt mycket sprit och väldigt lite fest med andra ord. En tillställning där a-laget skulle ha trivits ypperligt. Idag har jag pratat med Bert Karlsson. Någonstans tycker jag ändå att han är en ganska intressant person - och extremt excentrisk. Men han levererar ju nästan alltid i alla fall!

Kommentarer
Postat av: Linda

Bert Karlsson, ja han är ju verkligen en personlighet =) Det måste man säga, på gott& ont ;-) Men haha, coolt att ha talats vid med Bert =)

2006-12-07 @ 10:54:36
URL: http://lindamariaengla.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0