Marinblått is the shit

Igår nämnde jag att Göteborgs-trippen hade vissa gemensamma nämnare med Bracelona.
Det märkte jag ännu mer av i natt.
Precis som då fick jag nämligen allt för lite sömn och i natt sov jag 13 timmar.
Nästan scarry.
Kände mig lite snurrig när jag vaknade.

Hur ska man egentligen fira en nationaldag?
Jag och M gjorde det genom att köpa med oss en sallad från Unico och sätta oss bland hästar och hagar i det fina vädret och avnjuta den. Det var skönt trots att det blåste så det ven i syrénbuskarna.
Föga förvånande.
Det gör det ju alltid i den här stan.
Förbannade uppländska slätter...

Sprang på måfå in på en affär som jag visste sålde samma märke som klänningen jag varit på jakt på.
Ingen svart medium, men dock en marinblå.
Hur stor skillnad är det egentligen?
Lade undan den, ska köpa den efter jobbet istället.
Med andra ord är det tydligen så här man firar nationaldag i Sverige.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0