Sammanbrott vs. strömavbrott

Tydligen kan min hjärna inte skilja på ovanstående.
Strömavbrottet i Knivsta blev ett sammanbrott i min mun. Bokstavligt talat.
"350 abbonenter har drabbats av ett sammanbrott... eeehhh... strömavbrott ska jag säga."
Med andra ord jäkligt snurrigt.
Och jäkligt fel.
Inom loppet av en halv minut hade jag hunnit säga samma fel två gånger dessutom.

Så går det ibland när tungan snavar och hjärnan redan har bestämt sig.
Bosse P skrattade så klart gott. :)

Annars bra sändning, fullspäckad och nu sitter jag och väntar på att sitta ned och snacka med min side-kick över sommaren.
Hann skaka hand med honom under Ekot förut, men inte mycket mer än så.
Sedan blir det marsch pannkaka bort till affären och köpa den där klänningen.
Jippi!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0