Istället för hemtenta

Tre namn jag lyssnar till: Elin, ursäkta och öj!
Någonting jag tycker om med mig själv: Ibland är jag ganska rolig.
Någonting jag inte tycker om med mig själv: kort stubin?
Detta är jag rädd för: Jag är väldigt mörkrädd.
Tre saker jag vill ha varje dag: Kyssar, te och uppskattning.
Tre saker jag absolut inte kan göra: Prata franska, dansa aerobics, dricka Sambucca.
Detta tycker jag om att göra: ha sovmorgon, sända radio, gosa med M, fika, gå och med mina girls, fota, kolla på film.
Detta vill jag göra just nu: Åka långt långt bort härifrån

Bästa känslan: Kärlekspirr.
Värsta känslan: Ångest, alla sorter.
Tre egenskaper som min partner ska ha: Humor,
Tre saker vill jag göra innan jag dör: Åka till New York, få barn, hitta drömhemmet.
Min käraste ägodel: Fotoalbumet som jag fick av mamma.
Något jag vill ha i present: Sex and the city-boxen på dvd, en ny DKNY-parfym.

Detta har jag på mig just nu: Mörkblåa jeans, svart- och vitrandig t-shirt, svart långkofta.

Favoritkläder: Jeans
Skola/Jobb: Don't get me started
Stjärntecken: Fisk
Favoritdoft: M och nybakat bröd
Färgen på mina ögon: Gröna.
Min längd: 169,5 cm.
Udda förmåga/egenskap: Jag har ett jäkligt bra sifferminne

 

Kommentarer
Postat av: anna

hej! vad ar din e-postadress? jag tror inte jag har den, den jag har ar nog gammal. Skriv till mig sa jag far den.
Kul att lasa din blogg. Me like.
Puss/ anna

2006-11-02 @ 17:33:28
Postat av: Elin

anna: Nu har jag skickat dig den för andra gången, hoppas den kom fram denna gång! Puss puss! :)

2006-11-03 @ 09:11:49
URL: http://ontherocks.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0